معرفی

درباره محافظ ولتاژ 30 آمپر صانت الکترونیک بدانیم

حفاظت تمام خانه به سادگی هرچه بیشتر

هر آنچه باید درباره محافظ ولتاژ 30 آمپر صانت الکترونیک بدانیم

در زمان نگارش این مقاله در کشور قطعی های برق بسیاری داریم که باعث از کار افتادن دستگاه های زیادی در منازل ، ادارات ، شرکت ها و… شده است که ضرر های مالی بسیار فراوانی برای مردم ایجاد کرده است ، میبایست به فکر حفاظت از آن ها باشیم…!

اگر بخواهیم برای هر وسیله به تنهایی محافظی قرار دهیم باید هزینه های زیادی بپردازیم که با وضعیت اقتصادی فعلی اصلا عاقلانه نیست ، پس بهترین کار استفاده از یک دستگاه کلی به جه جای چند محافظ است که میتوانیم در ورودی هر واحد آپارتمان ، شرکت ادارات یا … که جریان مورد نیاز آن واحد نهایت 30 آمپر باشد استفاده کنیم.

قابلیت نصب بعد از کنتور برق !!

محافظ ولتاژ 30 آمپر که قابلیت نصب بعد از کنتور های برق خانگی میباشد دارای مدار الکترونیکی میباشد که به راحتی هرچه تمام از وسایل شما محافظت میکند .

این دستگاه با مدار الکترونیکی که دارد میتواند کاهش ولتاژ یا افزایش ولتاژ ناگهانی شبکه برق را بگیرد و جلوگیری کند از آسیب رسیدن به دستگاه های شما . فقط کافیست این دستگاه را بعد از کنتور برق یا قبل از جعبه فیوز داخل آشپز خانه قرار دهیم.

در مواقع قطعی برق امکان دارد که برق در یک دقیقه چندباری قطع و وصل شود این مورد میتوانید به دستگاه هایی که دارای موتور هستند آسیب جدی برساند مانند یخچال ، فریزر ، لباسشویی و… چرا که موتور هنوز شروع به کار نکرده است جریان برق آن قطع میشود .

پس نیاز داریم از محافظ 30 آمپر صانت الکترونیک استفاده نماییم تا در صورتی که برق قطع و وصل شد مدت زمان 300 ثانیه برق را محافظ قطع نگه میدارد تا شبکه پایدار شود تا آسیبی به دستگاه های متصل به آن نرسد.

باتوجه به اینکه یخچال و فریزر پس از قطع برق یا خاموش کردن آن ها میبایست چند دقیقه ای صبر کنید تا گازی که در لوله یخچال و فریزر در حال گردش بوده است ته نشین شود این محافظ پس از قطع برق به مدت 300 ثانیه جریان برق را قطع میکند تا آسیبی به یخچال و فریزر وارد نشود.

مقرون به صرفه بودن ؟

این نوع محافظ در 2 مدل تولید میشود که تنها تفاوت این دو مدل داشتن نمایشگر دیجیتال که ولتاژ لحظه ای شبکه را نشان میدهد . اگر به دنبال مدل مقرون به صرفه آن هستید پیشنهاد میشود مدل بدون نمایشگر را خریداری نمایید چرا که تفاوتی در کارکرد محصول ندارد.

دیگر کجاها قابل استفاده است ؟

از این نوع محافظ میتوان در ورودی برق کولر های گازی بزرگ یا دستگاه هایی که کمتر از 30 آمپر مصرف دارند استفاده نمود . در صورتی که دستگاه شما بیشتر از 30 آمپر جریان مصرفی داشته باشد باعث آسیب رساند به محافظ میشود که از شرایط گارانتی محافظ را خارج میکند.

چطور نصب کنیم؟

محافظ ولتاژ 30 آمپر صانت الکترونیک به راحتی قابل نصب است چرا که ورودی و خروجی برق این نوع محافظ به صورت ترمینالی میباشد که دارای 3 عدد ترمینال میباشد که به ترتیب از سمت چپ ،

  1. فاز ورودی
  2. نول مشترک (در این ترمینال سیم نول ورودی و خروجی باهم باید بسته شود)
  3. فاز خروجی

قابلیت نصب راحت بر روی دیوار این محافظ دارای 2 عدد جای پیچ در پشت آن است که به راحتی میتوانید بر روی دیوار 2 عدد پیچ به فاصله پشت قاب محافظ نصب نمایید و پس از آن به راحتی محافظ را بر روی پیچ ها قرار دهید .

درباره محافظ ولتاژ 30 آمپر صانت الکترونیک بدانیم

در نهایت اگر هنوز این محافظ را تهییه نکرده اید میتوانید به مراجعه به این لینک از بخش فروشگاه مسترنور نسبت به خریداری این محافظ اقدام نمایید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا